Buzzaus tuotteeni tälläkertaa on Nordic Birchin käsivoide, jota jaan myös muille sekä itse testailen käsivoiteen lisäksi myös päivävoidetta.
Intohimomme ovat yksinkertaiset, konstailemattomat kosmetiikkatuotteet, jotka ovat luomusertifioituja, vegaanisia ja ilman tarpeettomia kemiallisia aineita kuten parabeeneja tai muita synteettisiä säilöntäaineita. Luonto ja sen voimalliset yrtit ovat kaikkien kosmetiikkatuotteidemme perustana. Näin on ollut jo vuodesta 1972.
Ainesosat: Vesi, kasvipohjaisia öljyjä, shea voi*, manteliöljy*, koivunlehtiekstrakti*, glyseriini**, helokkiöljy*, maissitärkkelys*, sinkkidirisinoleaatti, jojobaöljy*, bentoniitti, polysakkaridi, sitruunahappo, parfyymi, mangoliankuoriekstrakti, vitamiini E. Ei sisällä muita aineita. * = Luomuviljelty **= valmistettu käyttämällä luomuraaka-aineita.
99% of the total ingredients are from natural origin.
20 % of the total ingredients are from Organic Farming.
International list of ingredients (INCI): Aqua, butyrospermum parkii butter*, prunus amygdalus dulcis oil*, betula alba leaf extract*, glycerin**, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, glyceryl stearate se, cetyl alcohol, oenothera biennis oil*, zea mays starch*, lysolecithin, glyceryl caprylate, zinc ricinoleate, simmondsia chinensis seed oil*, bentonite, xanthan gum, citric acid, perfum, citral, citronellol, limonene, linalool, geraniol, magnolia officinalis bark extract, tocopherol, beta-sitosterol, squalene. (* = ingredient from Organic Farming, ** = made using organic ingredients)
Ainesosat: Vesi, kasvipohjaisia öljyjä, glyseriini**, shea voi*, jojobaöljy*, aloe vera*, aprikoosiöljy*, manteliöljy*, maissitärkkelys*, koivunlehtiekstrakti*, helokkiöljy*, koivusokeri, polysakkaridi, bentoniiti, sitruunahappo, magnolian kuoriekstrakti, parfyymi, vitamiini E. Ei sisällä muita aineita. * = Luomuviljelty, **= valmistettu käyttämällä luomuraaka-aineita.
100 % of the total ingredients are from natural origin.
24 % of the total ingredients are from Organic Farming.
International list of ingredients (INCI): Aqua,glycerin**,butyrospermum parkii butter*, simmondsia chinensis seed oil*, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, Aloe barbadensis leaf extract*, prunus armeniaca kernel oil*, prunus amygdalus dulcis oil*, zea mays starch*, betula alba leaf extract*, cetyl alcohol, lysolecithin, oenothera biennis oil*, xylitol, glyceryl caprylate, xanthan gum, bentonite, citric acid, perfum, citral , limonene , linalool, geraniol, hydrolyzed jojoba esters, chitosan, magnolia officinalis bark extract, tocopherol, beta-sitosterol, squalene. (* = ingredient from Organic Farming, ** = made using organic ingredients).
Muutaman päivän testauksen jälkeen:
Käsivoide
Tuoksu on hyvä luomutuotteeksi. Siis ainakin itse käyttämäni luomutuotteet eivät milloinkaan ole kovin herkuilta tuoksuneet.
Voide levittyy hyvin, mutta on melko paksua,ja sitä saa laittaa käsiin aika paljon.
Tätä ostan kaupasta vastaisuudessakin.
Päivävoide
Tuoksuu erikeeperille. Ihmeen liimainen vaikutelma muutenkin. Imeytyy nopeasti, mutta aikalailla saa pyöritellä,että levittyy hyvin. Saa laittaa aika paljon,että levittyy tasaisesti joka puolelle.
Ei kuitenkaan huono tuote. Voisin ostaa, jos olisi edullisesti myytävänä.
Suuri plussa kummankin luomu aineosista.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pohjolan Koivu Käsivoide Superkosteuttava Luomu 75 ml
Tietoa tuotteesta
Olemme hakeneet inspiraatiota Pohjolan koivumetsistä ja ruiskaunokin miedosta tuoksusta. Yrtit ovat peräisin omasta luomuyrttitarhastamme. Superkosteuttava trio " sheavoi, iltahelokki- ja manteliöljy " tekevät käsistä yhdessä glyseriinin ja jojobaöljyn kanssa silkinpehmeät ja hyvinhoidetut.
Pohjolan Koivu Päivävoide Kosteuttava Luomu 50 ml
Tietoa tuotteesta
Ensivaikutelmat tuotteista
Käsivoide
Miedosti hajustettu tuoksu oli miellyttävä. Voide levittyi ja imeytyi hyvin.
Tuotteita saa tavallisesta marketista. Ainakin prismoista.
Hinta-laatu suhde erittäin hyvä.
Ostan vastaisuudessakin. Lähinnä tuotteen luonnonmukaisuuden ja saatavuuden vuoksi.
Voisin suositella muillekkin,jotka haluavat hyvän edullisen luomu tuotteen.
Päivävoide
Ei tuoksua. Siitä miinus tuoksufriikiltä. Paksua.
Päivävoide
Ei tuoksua. Siitä miinus tuoksufriikiltä. Paksua.
Muutaman päivän testauksen jälkeen:
Käsivoide
Tuoksu on hyvä luomutuotteeksi. Siis ainakin itse käyttämäni luomutuotteet eivät milloinkaan ole kovin herkuilta tuoksuneet.
Voide levittyy hyvin, mutta on melko paksua,ja sitä saa laittaa käsiin aika paljon.
Tätä ostan kaupasta vastaisuudessakin.
Päivävoide
Tuoksuu erikeeperille. Ihmeen liimainen vaikutelma muutenkin. Imeytyy nopeasti, mutta aikalailla saa pyöritellä,että levittyy hyvin. Saa laittaa aika paljon,että levittyy tasaisesti joka puolelle.
Ei kuitenkaan huono tuote. Voisin ostaa, jos olisi edullisesti myytävänä.
Suuri plussa kummankin luomu aineosista.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buzzador - "the social media integrator"
Pär Thunström perusti Buzzadorin vuonna 2005. Yrityksemme liikeidean perustana on, että suosittelu on markkinoinnin tärkein menestystekijä. Visiomme on lähentää kulutustavaroita tuottavat yritykset ja kuluttajat luomalla heidän välilleen suoran keskustelukanavan jossa yritykset pääsevät kuulemaan mitä kuluttajat pitävät heidän tuotteistaan ja palveluistaan. Jo alussa käytimme blogeja sanan levittämiseen isommalle kuulijakunnalle. Sosiaalisen median valtaisan kasvun myötä olemme myös kehittäneet ja lanseeranneet uusia tuotteita, joiden avulla integroimme blogit, Facebookin, Twitterin jne. kampanjoihimme.
Tuotesalkkumme on kasvanut asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden myötä ja Buzzador hoitaa nyt kokonaisvaltaisesti yritysten aktiviteetteja sosiaalisessa mediassa. Buzzadorilla on viisi toimialaa, jotka kaikki ovat Word of Mouth-markkinoinnin (WoMM) ja sosiaalisen median markkinnoinnin (SMM) parissa. Yrityksemme aloittaessa toimintansa, meillä oli vain yksi tuote, BuzzadorBUZZ. Tänään meillä on BuzzadorBUZZ:n lisäksi BuzzadorBLOG, BuzzadorINSIGHT ja BuzzadorDEALS. Vuoden vaihteen jälkeen lanseeraamme BuzzadorBRAND ADVOCATES–tuotteen joka tulee muuttamaan täysin markkinointiosaston tavan työskennellä!
Buzzadorin tärkein voimavara ovat meidän noin 300 000 jäsentämme. Heidän avullaan levitämme sanomaamme, kun he kokeilevat, buzzaavat ja kertovat rehellisiä mielipiteitään asiakkaidemme tuotteista ja palveluista.
Buzzador toimii kaikissa Pohjoismaissa, mikä tarkoittaa, että voimme järjestää kampanjoita sekä pienille paikallisesti toimiville yrityksille että suuremmille samanaikaisesti useammassa Pohjoismaassa toimiville yrityksille. Yhteistyömme BzzAgentin ja TRND:n kanssa on luonut meille mahdollisuuden toteuttaa kampanjoita yhden ja saman kontaktihenkilön avustuksella synkronisoidusti 17 eri maassa Euroopassa ja Amerikassa.
|
Faktat
- Sosiaalinen media on kasvanut vauhdilla. Tänään noin 4 hlö:ä 5:stä aktiivisesta internetin käyttäjästä viettää aikaansa sosiaalisessa mediassa ja lukee blogeja
- Lähes 40 prosenttia sosiaalisen median käyttäjistä käyttää sosiaalista mediaa älypuhelimiensa kautta
- Sosiaalisen verkostoitumisen kasvun ajurina ovat erityisesti yli 55-vuotiaat Mobiilin Internetin käyttäjät
- 70 prosenttia aikuisista jotka käyttävät sosiaalista mediaa aktiivisesti tekee ostoksia verkossa, tämä on heidän keskuudessaan 12 prosenttia keskimääräistä internetin käyttäjää todennäköisempää
- 53 prosenttia aikuisista jotka käyttävät sosiaalista mediaa aktiivisesti seuraa tiettyä brändiä, 32 prosenttia heistä seuraa tiettyä julkisuuden henkilöä
- Kymmenen maan internetin käyttöön perustuva otos paljastaa, että sosiaaliset verkostot ja blogit saavuttavat yli ¾ aktiivisista internetin käyttäjistä
Lähde: Nielsen Marketing Study 2011
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti